hamsaz


hamsaz

هنر,احساس,شعر,موسیقی,زبان,متن.جهانی به جنس انسانیت.


موندم تویِ زیر خاکی را از کجا پیدا کردن؟!

مال مردم مالِ مال ما بیت المال.ادعای مسلمونیش میشه،حالا شایدم مسلمون نباشه(عیسی به دین خودش موسی هم به دین خود.).اصلاَ این دین ها را نداری!(میدونم این بحث خصوصیه فقط یک خط دیگه ما را تحمل کنید.) باشه قبولِ توی دینت خدا را که قبول داری؟! پناه بر خدا تو دیگه کی هستی؟!!!.(یک خط تمام شد.)باشه باشه اینم قبول ،حداقل ایرانی که هستی تاریخش را خوندی، اگرم نخونده باشی دو کلمه به گوشِت خورده پس وجدان میدونی چیه.فقط دربارش شنیدی؟موندم تویِ زیر خاکی را از کجا پیدا کردن بازم جای شکرش باقیه یه چیزایی شنیدی خوب اخلاق چی این یکی را چطور تا الان یه کم به مغز مبارک به اندازه نیم اپسیلون فشار آورده باشی بهت میگه:

دادش من داری نرم افزار خارجی که همشون دست استکبار توشه و دارن از این راه در آمد کسب میکنن مُفتی استفاده میکنی؟ نوش جونت . بعضیاشون به گفته ی بعضیای دیگه ،دارن از طریق وام هایی که سال ها پیش از مملکت ما گرفتن یا دزدی هایی که از مرز بوم ما کردن بدون اینکه یک قرونش را پس بدن همچین شرکت های بزرگی راه میندازن ،خب عُرضه داری می خوای حالشون را بگیری نرم افزارهاشونو کرک میکنی دمت گرم .قانون کپی رایت هم که اجرا نمی شه اصلاَ بگم نداریم (این کلمه را تا حالا نشنیدی؟! نگران نباش این رو خودم اختراع کردم!) ،فکرش رو که میکنم خیلی از ما ها در آمد آن چنانی هم نداریم که بخواهیم همچین نرم افزارها و فیلم ها و ...را بخریم بعدش وقتی با پول یه بستنی میشه این ها را به راحتی تهیه کرد مگه آدم دلش درد میکنه در آمد یک سالشو(نه بخوری نه بپوشی ،اصلاً خرج نکنی) بریزه دور اونم پولی که الان چرک کف دست بی ارزش تره (حداقل چرکه یه جایی می چسبه یه اثری ازش میبینی اما پوله نیومده رفته.)

اما،امــــــا از کی تا حالا انسانیت،شرف و اخلافتو زیر پا گذاشتی که راست راست راه میری می گی من دزدم؟!!!

دزدم دزدای قدیم حداقل می رفتن از یه نفر می دزدیدند که خودش از همه بدتر بوده یا حداقلش برای پر کردن شکم خانواده اش یا نزدیکانش این کار را میکرد ولی ما چی به جایی رسیدیم که از برادر، دوست و نزدیک های خودمون هم دزدی می کنیم.به خانواده خودتم رحم نداری؟تو دیگه آخرشی صد رحمت به چهارپا،یادم باشه بگم اسمت را به عنوان رکورد دار توی گینس نامرد ها اونم نه در حد تیم ملی یا جهانی بلکه در حد کهکشانی شایدم در حد هستی(با توافق موجودات فضایی). ثبت کنند.

یکم فکر کن ببین اون بیچاره ای که عمر و وقت ،تفریح و سرمایه خودش را برای ساختن نرم افزار ،وب سایت ،کتاب و وبلاگ... برای پیشرفت سرزمین مادریش ایران صرف می کنه همونی که شاید به اندازه تو یا حتی خیلی بیشتر از تو مشکلات مالی،معیشتی و...داشته باشه چه حالی میشه وقتی ببینه برنامه ای که تمام زندگیشو روش گذاشته جلو چشماش دارن نسخه کرک شده اش را به یه بچه هفت ساله به قیمت یه چیپس و پفک میفروشن(حالا داری نسل جدید را مثل خودت بار میاری؟!با این همه استعداد درخشان قربون دستت یه راهکار هم برای آموزش پرورش بنویس مطمئناً سرعت یادگیری در ایران ازتعداد سایت هایی که میشه با آی پی ورژن 6 ساخت هم رد میکنه.)سایت که یه نفر ساعت ها وقتش را صرفش کرده از خوابش گرفته و نشسته کلمه به کلمشو با دست تایپ کرده تا از آب و گل در اومده خدا میدونه چقدر خون دل خورده را با یه کپی پیست انتقال میدی به وبلاگ و وب سایت خودت حالا اجازه نگرفتی،در دسترس نبوده و... با مرام حداقل یه مرحمت دیگه با اون کپی پست خوشکلت کن و منبعش رابنویس .دیگه بیشتر از چیزی نمی گم که میشه مثنوی هفتاد من.این متن را اول خطاب به خودم نوشتم که یه نفری جای همه بخونمش!

اگر از مطلب ما خوشتون آمد و خواستید کپی کنید اسم منبع یا منابعش را ذکر کنید علاوه بر این، اینکار منزلت و شأن سایت شما هم میرسونه.اگر هم از مطلبی خوشتون نیامد انتقاد کنید و نظر بذارید مطمئن باشید در اولین فرصت ترتیب اثر میدم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: یونس | تاريخ: برچسب:کپی رایت,copy right,وجدان,مرام,بستنی,نارتو,آموزش,پرورش,گینس,ip version6,آی پی ورژن 6,موجودات فضایی,پول,دست,چرک,اخلاق,دزد,دانلود,نرم افزار,مسامان,مسیحی ,موسی,عیسی,وبلاگ,weblog,website,وب سایت,کپی,کلمه,جزغاله,مغز,اپسیلون,, | موضوع: <-PostCategory-> |